Praktiske oplysninger

Praktiske oplysninger

 

Arrangementet starter kl 11 - her skal jers bod være klar; og slutter kl 17 - her kan man pakke sin bod sammen

 

Begge ender har musisk underholdning på to scener.

I den vestlige er den primært klassiske del og i øst holder den mere rytmiske del til.

Der opsættes borde og bænke/stole ved begge scener


I midten mellem er der være salg af mad og drikke - og de øvrige boder binder et hele sammen

 

Aktørerne kan til dels selv vælge placering (dog tager vi forbehold for strøm, hunde og lignende hensyn)

Der udsendes en tilmeldingsliste med mulighed for at bestille pavillon (begrænset antal) ogstrøm.

Man kan til dels vælge hvor man vil stå – enten i NV, SØ eller langs bygningen. Der vil i år ikke være aktiviteter inde i Borgerhuset

Du kan ønske en placering, men arrangerøren beslutter placeringerne.

Man får svar på bestilling af pavillon, strøm, bord, stol m.v. senest 14 dage før arrangementet.

 

Man gerne må have smagsprøver i boderne, men salg af mad og drikke foregår i mad/drikke området midt for bygningen og bliver leveret af kommercielle leverandører.


Man skal have en levende, engagerende aktivitet  i sin bod– ikke kun stå bag et bord og dele visitkort ud – og man behøver ikke stå, man kan også gå rundt med sin aktivitet, som fx Natteravnene gjorde i 2019

 

For erhvervsdrivende vil der i år være en afgift på 500 kr. Den dækker deltagelse og adgang til 230V el og lån af en pavillon. Beløbet opkræves i forbindelse med tilmelding.


Skema med praktisk oplysninger

Når en forening har tilmeldt sig, udsendes vi indenfor 14 dage et skema, hvor man ønsker placering, udstyr mm.

Hvis du ikke har fået dette senest 10 dage efter tilmelding på hjemmesiden, så send mail til Webmaster@fcgreve.dk

 

Arrangørerne af Greve Sommerfestival